Øvelser og rituelle tekster i Istedgades Boghandel



















På fredag kl. 16:00 oplæsning med Lars Skinnebach hos Istedgades Boghandel. Anledningen er udgivelsen af Øvelser og rituelle tekster.
1. udg. af bogen findes i et mindre oplag og vil kun kunne købes ved denne lejlighed.
2. udg. udkommer senere på foråret i et større oplag.

INVITATION

Hej Thomas
Jeg kommer til kbh omkring den 14. og har tænkt mig at tage de nye bøger med til dig ved den lejlighed. 1. udgaven laver jeg i hånden i det antal eksemplarer jeg gider (alle bliver forskellige) og jeg tænkte du kunne være eneforhandler. 2. udgaven kommer så om en måneds tid som almindelig bog. Ellers håber jeg du har et godt nytår
Kh Lars

Hej Lars
Lyder fantastisk. Skriv når du er sikker på datoen. Hvis vi skal lave lidt ståhej omkring 1. udgaven, så sig til...? ellers lader jeg bare jungletrommerne gøre deres og renser vinduet til d. 14. Jo flere du gider lave, jo flere sælger jeg og til dem der går forgæves har vi jo så 2. udgaven. TAKKER! Varme og blå himmel
KH Thomas

Hej Thomas,
ja, det passer med den 14., men måske kigger jeg allerede kort forbi den 13.
Angående ståhej --- kunne det f.eks lade sig gøre med en oplæsning den 14. om aftenen? Her er billeder af tre af bøgerne. Skønt med vinduet!
Kh Lars

Hej Lars
Nævn et tidspunkt, så er der oplæsning d. 14! Vi ses den 13. - og send gerne fotos som bøgerne bliver færdige. Så hænger jeg dem op efterhånden i vinduet og skaber lidt nysgerrighed.
KH Thomas

Hej Lars
Hvad siger du til oplæsning d. 14. kl. 20.00? eller skal vi være frække og sige kl. 14.00 eller kl. 10.00 (det kunne være lidt sjovt!)
KH T

Hej Thomas,
her er et par billeder mere. Hvad siger du til oplæsning kl. 16 på fredag?
Kh Lars

hej lars
Kl 16 er perfekt. Jeg har tænkt mig at kopiere vores lille mail-samtale og dele den rundt i lokalområdet, så offentligheden også bliver orienteret - er det ok med dig? Sender dig lige dokumentet, når vi har sat det op!
KH Thomas

Hej Thomas
det er helt fint. Jeg har lavet en kontrakt som man skal underskrive for at få lov til at købe bogen. Den går ud på at man binder sig til ikke at købe andet end mad i 5 dage efter man har modtaget/ købt bogen. Det er en lille øvelse.
Kh Lars

***

video: Lars Skinnebach & T.S. Høeg opfører Øvelser og rituelle tekster (efterår 2010, Århus).